zondag 7 september 2014

Een nieuwe cardigan...

Ok, vandaag was het mooier weer maar wat hebben we de laatste dagen/weken al niet gehad.
De kast met warmere kledij is toch al open gegaan maar ik vind ze saai!
Allemaal effen kleurtjes, geen prints of opvallende stukken en laat ik daar nu net zin in hebben.

Aangezien ik geen fervente shopper ben en ik nu de kunst van het naaien (een beetje) ken dacht ik: Laten we een saaie, zwarte cardigan eens opvrolijken!

Via pinterest ben ik terecht gekomen op deze pagina met enkele toffe voorbeelden om zakken te maken!
Ik koos voor deze ! Alleen spijtig dat er geen duidelijk patroontje bijzit dus op goed geluk heb ik het patroon uit de losse hand getekend.

De zakjes op het truitje zetten heb ik op mijn gevoel gedaan en op het eerste zicht... Hhhmmm, ik had het misschien toch beter opgemeten want wat zei mijn ventje: "Eén van de zakjes hangt schever dan de andere!"
Ja se, foert, so be it! De dochter was terug wakker en ik had geen zin om dit weer helemaal los te maken.

Wat zei het ventje nog? "Het is leuk hoor, maar ik zou precies nog iets erbij doen"

Hier had ik me al op voorzien want ik ga er ook nieuwe knopen opzetten, geen standaard knopen maar met stof overtrokken knopen! Tip: Hier kan je trouwens ook super leuke oorbellen van maken! Kijk maar

En zie hier het resultaat!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten