zondag 21 september 2014

Louisa Dress... an addiction!

Tijd om nog eens een kleedje te maken want de vorige Louisa Dress begint te krimpen... ;-) 

Ze heeft er haar plezier aan gehad, het was het perfecte 1-jaar-kleedje maar nu is het tijd voor een andere!

De Louisa Dress heb ik ondertussen al 4x gemaakt dan zou je misschien denken: "Laten we eens een ander patroontje nemen..."


Maar neen hoor, ik blijf de Louisa zo mooi vinden dat ik deze gewoon opnieuw heb gemaakt. 

De bloemetjesstof komt er terug in maar dan in de andere richting, het zakgedeelte deze keer. 
Daarbovenop laat ik het in de achterkant terugkomen...

Eerste keer dat ik een volledige voering gebruik want de koudere periode van het jaar komt eraan dus zeker ook een mouwtje erbij... Maar wat een gepruts om dit er fatsoenlijk aan te maken, niet mijn ding hoor!







Ik kies voor een paarse stof die nog in mijn kast ligt en de paarse accenten komen terug in de paspel, knopen en laten we er een bloemetje bij maken! 

En dan nu ..... poseren uiteraard!















1 opmerking: