zaterdag 4 oktober 2014

Een bonten frakske...

Ik had me voorgenomen om geen stof meer te kopen tot mijn stoffenkast bijna leeg was.
Maar een giletke heeft ons meid nog net niet in haar gigantische kleerkast liggen. En dat heeft ze toch nodig nu er koudere dagen aankomen...

In mijn winkeltje had ik al een super zacht stofje gezien en de prijs viel mee. Voor de voering had ik op hun webshop al een fantastisch kersenstofke gezien.
'Eén meterke van elk graag!' was het gevolg.
Een licht schuldgevoel volgde toen ik betaalde... ;-)


 nadeel van de stof : Heel mijn keuken en mezelf onder het stof, pluche en glitter!
Maar dat nemen we er maar al te graag bij!



Toch  nog meer dan genoeg over van dit stofje maar wat kan je hier nog van maken?
Daar zijn goede naaivriendinnen voor se!  Ik kreeg de tip om een cirkelsjaal te maken. Super idee!!! En ik had genoeg om voor mezelf ook een sjaal te maken.
Het resultaat voor mijn klein madammeke is wel een beetje dik, dus het zal een echte wintersjaal worden.

Voor mijn poppemie


En voor mezelf (niet zo content van de groene stof maar ach...)


En op deze leuke nazomerdag gaan we wandelen in een tof park mét fototoestel in de aanslag...




Een klein meisje in een groot bos...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten