woensdag 18 maart 2015

Een broek !

In mijn allereerste post had ik al een klein stukje geschreven over deze broek.
Ondertussen is die post al meer dan een half jaar oud wat wil zeggen dat die broek dus al een pak te klein is!

Ik blijf dit een super patroon vinden, heel gemakkelijk en snel klaar!

Deze keer heb ik voor een jeansstofje gekozen met een fluostof als voering in de zakjes en tailleband, kwestie van een beetje op te vallen ;-)
De paspel is een mooie muntkleur, de knopen heb ik weggelaten omdat je die amper ziet door dat t-shirt of truitje dat er altijd over hangt!

Allemaal restjes uit mijn kast, dus een quasi gratis broekje dat op 2u af was! Ik heb het patroon een beetje aangepast en heb in het midden van de broek een neep gestikt ! Dit maakt de broek wat meer retro...

Vanmorgen extra vroeg opgestaan (gelukkig doet zot zijn geen zeer) zodat ik zeker nog wat foto's kon nemen van onze zotte doos. Net wakker en al zo goed gezind, zalig toch!




De broek is nog iets te lang maar dat zal niet lang meer duren... 


3 opmerkingen:

  1. Leuke broek :-)! Een patroontje om te onthouden.
    X Nicky

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een vergelijkbaar broek patroon, wat een goed idee op er een neep in de naaien! De broek is erg leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik heb iets gelijkaardigs uit de Ottobre. In de winter zijn die broekjes ook zalig in nicky velours! Top speelbroekjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen