donderdag 2 april 2015

Rapen maar !

Een klein berichtje over een klein meisje dat dit jaar voor de eerste keer paaseitjes gaat rapen! Vorig jaar heeft ze natuurlijk ook al Pasen meegemaakt maar dit jaar beseft ze toch iets meer wat er gaat gebeuren.

Natuurlijk heeft ze dan een mooi mandje/tasje nodig en mama zou mama niet zijn als dit niet handmade is!

Gisteren een avondje knip-, plak- en naaiwerk en voila, daar is het tasje.




Patroon: geen, zelf in elkaar gestoken
Stof: Vilt van Stoff Geel
Voering: reststofje
Sjabloon konijntjes/paaseitjes kan je hier vinden


Opmerking aan mezelf: Dringend leren om rustiger te werken... Als ik ergens aan begin wil ik ook dat het dezelfde dag nog af is waardoor ik steken laat vallen bij de afwerking. Achteraf sakker ik daar dan op maar tja, that's me!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten