maandag 15 juni 2015

K'dootjes

Zelfgemaakte cadeautjes geven is toch het leukste wat er is!
Het is origineel, uniek en met super veel liefde gemaakt en gegeven.

Voor mijn neefje is het toch iets moeilijker vind ik. Ik ben helemaal niet mee met hemdjes of polo's, eerder met rokjes en kleedjes ;-)
Deze stof vol cowboys, indianen en paarden kon ik echt niet laten liggen ook al wist ik nog niet direct wat ermee gedaan! (Stof: Inkalily)
Uit 1 meterke is er dan toch een rugzak, pennenzak en opbergtasje gekomen!

Voor de rugzak combineerde ik de tutorial van Happy in Red en van Handmade Mieke
Het opbergtasje is gebaseerd op de handtas van Handmade Mieke maar met aangepaste afmetingen en een voering. 
En de pennenzak is naar het voorbeeld van Spiegelstiksels.

Voor de nichtjes is het gemakkelijk om iets te maken, een kleedje is altijd een topper en snel klaar.
Zij kregen nog 2 'simpele' jurkjes van het boek SVDHZ (basisbovenstuk - cirkelrok).



Die pennenzak vind ik zo leuk dat ik er nog enkele assorti gemaakt heb voor de nichtjes en voor ons poppemie.



Tante Do happy, nichtjes happy en neefje happy! Daar doe je het toch voor!!!




1 opmerking: