woensdag 2 maart 2016

Op avontuur... met 19 topgrieten!

Een toffe madam met een simpele vraag:
"Wie heeft er zin om mee op naaiweekend te gaan?"

De reacties waren ongelooflijk, op amper een paar uurtjes tijd waren er al zoveel geïnteresseerden dat ze een wachtlijst moest maken! Die toffe madam dat was Marie-Paule van So Popo Sew!
Ik was bij de gelukkigen en wat ben ik daar blij om!

Afgelopen vrijdag was het zover, met de nodige zenuwen en een overvolle koffer vertrok ik richting Vakantiehuis De Wildeman in Retie.
Ik dacht dat ik bij de eersten zou zijn maar niets was minder waar.

Het ijs werd gebroken met een tof initiatief, iedereen had een An-tasje (of iets soortgelijks) gemaakt met een kleine attentie erin.
Ik koos een mooi lederen tasje waar een tof couponnetje in zat! Groot was mijn verbazing toen bleek dat dit een ge-upcycled was van een lelijke oude lederen jas... Super tof, bedankt Gabriela!

Ik kan hier nog een hele epistel schrijven over ons weekend maar het valt ook kort samen te vatten:
- 19 super toffe grieten leren kennen!
- Leuke dingen kunnen naaien!
- Veel tips gekregen!
- Veel te veel lekker eten!
- Beetje te weinig slaap maar dat halen we wel in!
- Doen we zeker nog eens opnieuw!

Ik laat jullie even mee genieten van enkele leuke sfeerbeelden die genomen werden tijdens onze vele uurtjes achter het naaimachine!
Wat ik zoal gemaakt heb? Daar zal je de blog voor in het oog moeten houden... De komende dagen zal je dit hier zeker zien verschijnen!







Langs deze weg wil ik graag alle sponsors bedanken voor die overvolle goodiebag én natuurlijk ook Marie-Paule om heel dit weekend in elkaar te steken...

Stof op Zolder, Modecoupon,Finch Fabrics,Den Depot,Fournituren.nl,CompagnieM,Veritas,Petite Couture,Lavvi Ebbel,Roos en Violet,Fairy Tailors,Stofuiltje,De Bonte Boom,zonen09,stoff.be,Nominette,fournituren.nl,Bobby Sewing,Petite Couture,StraightGrain,Stofrenke,Stof op Zolder,LanaLotta,StraightGrain,Klijntje,
Lava Ebbel,KoketteKatinkaRoos en VioletStoffenmiede Bonte BoomAteljee P, stoff.bevan MariekeModecoupon,den Depot Babarum en Soft Cactus



7 opmerkingen:

  1. Perfect samengevat ;) Heel fijn dat je erbij was! En zo leuk met die collages!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zag er gezellig uit! Ik kijk al uit naar je maaksels

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk om je in het echt te ontmoeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja idd super tof en ja veel heel veel bijgeleerd x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk je te leren kennen! Zeker voor herhaling vatbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was geslaagd! En ik had u helemaal niet herkend hoor, van in de pub :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, straf he! Ik had al wel heel de tijd iets van: Ik ken ze van ergens... De wereld is toch echt klein!

      Verwijderen