zaterdag 25 maart 2017

Vienna jurk * Blogtour *

Zoals jullie wel weten ging ik vorig jaar op naaiweekend met 20 vrouwen die mekaar van toeten of blazen kenden.
Ik was welgeteld een kwartiertje binnen toen iemand me aansprak en zei:"Wonen wij niet in hetzelfde dorp? En hebben onze mannen niet samen gevoetbald? 

En die iemand was niemand minder dan Isabel van Bel'Etoile!
Het ijs was direct gebroken en sindsdien zijn we contact blijven houden, meer nog, ik kan zeggen dat ik een echte vriendin in haar gevonden heb!

Ik kon haar dan ook snel overtuigen om samen met mij naar de avondschool te gaan om zowel onze technieken wat bij te schaven maar zeker ook om nog veel bij te leren en uiteraard om gewoon wat me-time te hebben! Die avonden zijn me heilig!
Isabel is een topgriet met topskills. Het verbaasde me dan ook niet toen ze ineens een jurkje tevoorschijn toverde dat ze volledig zelf ontworpen had... 
Liefde op het eerste zicht... Samen met nog Katrien van Kaatjenaaisels werkte ze het patroon tot in de puntjes af, mijn vreugde was dan ook groot toen ze me vroegen om het mee te testen, ook al was ik toen hoogzwanger en had ik weinig zin en goesting om achter de naaimachine te kruipen.

Maar ons ventje is zo'n rustige baby dat de drive er terug is, de goesting is er terug, het zonnetje schijnt, dankzij kraamhulp ligt mijn huisje er proper bij dus die Viennajurk heeft niet lang op zich laten wachten... Ja hoor, wij zitten hier op een giga-roze-wolk!

Ik had het ideale stofje nog in mijn stoffenkast liggen dus ik kon er snel invliegen. Persoonlijk vind ik dit patroon gewoon top voor een streepjespatroon!


Door de verschillende mogelijkheden kan je vele combinaties maken!
3 mouwopties
2 rugopties
2 rokopties
Met of zonder kraagje

Ik koos voor de rimpelrok met gerimpelde kapmouwtjes, in eerste instantie wou ik het kraagje er nog bij maar daar dacht de dochter anders over.

Ze was direct verkocht toen ze het eindresultaat zag maar foto's nemen dat was iets anders! Ze had er geen zin in, het licht was niet goed, nog te koud om naar buiten te gaan...
Deze foto's wou ik echt niet gebruiken.

Tot ik gisteren in de winkel stond en op enkele honingraat ballonnen (papieren ballonnen) stootte in de ideale kleuren.

Gisteren kwam ze super goed gezind thuis van school, ik kon ze overhalen voor een échte fotoshoot mét versiering én ballonnen en ja, ze had er zin in! Haar kamer werd even omgetoverd tot fotostudio, broer in de relax naast mama en mama die alle mogelijke stunten heeft uitgehaald voor leuke foto's...
En of het gelukt is! De kleuren zijn zo vrolijk, mijn meid is zo vrolijk en wat een prachtjurkje!




Ladies, you did it! Jullie mogen zeer terecht trots zijn op zo'n fantastisch patroontje...




Ik mag mee deze fantastische blogtour afsluiten en wil jullie zeker de kans nog geven om het patroon aan te kopen in de shop van Kaatjenaaisels. Gebruik de code VIENNAPARTY en je krijgt 10% korting! Wil je nog meer inspiratie opdoen? Ga dan zeker eens een kijkje nemen op deze blogs die ook meededen met de blogtour: 






4 opmerkingen:

  1. De fotootjes van Free zijn echt keileuk!
    Merci om mee te doen en voor je lieve woorden lieve vriendin.
    Dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad: Het zijn mooie foto's geworden! En wat een mooi jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen